საპრეზენტაციო თემების
განხილვა 5 მაისს !
საპრეზენტაციო თემები
და სამუშაო ჯგუფები
№
|
ჯგუფები/თემები
|
თემები:
|
1
|
გასიტაშვილი ლ.
ხუციშვილი ნ.
|
ორგანიზმთა
კლასიფიკაცია. კარლ ლინე
|
2
|
ვაშაყმაძე დ.
ყაულაშვილი მ.
|
მცენარეული
უჯრედები:სტრუქტურები, მათი ფუნქციები. უჯრედების მრავალფეროვნება.
|
3
|
თურმანოვი ი.
ჯღარკავა მ.
|
ცხოველური უჯრედები:სტრუქტურები,
მათი ფუნქციები
|
4
|
ჟამერაშვილი ნ.
გელაშვილი ბ.
|
ეუკარიოტული
უჯრედები.
მცენარეული
და ცხოველური უჯრედების სტრუქტურების მსგავსება და განსხვავება
|
5
|
მაისურაძე ლ.
ბოღრაშვილი ე.
|
პროკარიოტული
უჯრედები.
პროკარიოტული
და ეუკარიოტული უჯრედების მსგავსება და განსხვავება.
ბაქტერიული უჯრედების სახეობები
|
6
|
ზექალაშვილი მ.
მაისურაძე რ.
|
უჯრედის გაყოფა.
სიცოცხლის საფეხურები.
|
7
|
თუთარაული ლაღუნდარიძე დ.
|
გამადიდებელი
ხელსაწყოები. ლინზიდან ელ. მიკროსკოპამდე.უჯრედული თეორიის 4 ძირითადი დებულება
|
8
|
კოშორიძე ნ.
აბრამაშვილი გ.
|
სიცოცხლის არაუჯრედული
ფორმები(ვირუსები)
|
9
|
გელაშვილი მ.
სოღულაშვილი ა.
|
ბაქტერიები
|
პრეზენტაცია უნდა შედგებოდეს მინიმუმ 10 სლაიდისგან მაინც. პრეზენტაციის წარსადგენად ჯგუფისთვის დროის მაქსიმალური ლიმიტია 10 წუთი. დრო შეკითხვებზე პასუხის გასაცემად 5 წთ. დროის ლიმიტი მკაცრად უნდა იყოს დაცული.
პრეზენტაციის შეფასების
კრიტერიუმები
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
|
პრეზენტატორი
|
·
პრეზენტატორის მეტყველება გაუგებარია.
·
პრეზენტატორი საერთოდ
არ ამყარებს თვალის კონტაქტს აუდიტორიასთან.
·
პრეზენტატორი ტექსტს
კითხულობს სლაიდებიდან
|
·
პრეზენტატორის მეტყველება
არათანმიმდევრულია
·
პრეზენტატორის თვალის კონტაქტი აუდიტორიასთან მინიმალურია
·
პრეზენტატორი ტექსტს
კითხულობს სლაიდებიდან ან ფურცელზე წინასწარ მომზადებული ტექსტიდან
|
·
პრეზენტატორი მეტყველებს
საკმაოდ მკაფიოდ, გასაგებად.
·
თვალის კონტაქტი აუდიტორიასთან
ძირითადად შენარჩუნებულია
·
პრეზენტატორი ტექსტს კითხულობს ფურცელზე წინასწარ მომზადებული
თეზისების გამოყენებით
|
·
პრეზენტატორი მეტყველებს მკაფიოდ , არგუმენტირებულად.
·
პრეზენტატორი მუდმივად
ამყარებს თვალის კონტაქტს აუდიტორიასთან
·
პრეზენტატორი ტექსტს
ყვება ზეპირად, მსჯელობს
|
პრეზენტაციის
შინაარსი
|
·
ტექსტის თანამიმდევრობა
და სტრუქტურა დარღვეულია. (არაა გამოკვეთილი სათაური, ავტორთა ჯგუფი, შესავალი, ძირითადი
ნაწილი და დასკვნა, არაა მითითებული გამოყენებული წყაროები).
·
არაა მოყვანილი მის
მიერ სხვა წყაროებიდან მოძიებული არცერთი არგუმენტი, მაგალითი.
|
·
შინაარსის თანამიმდევრობა
ნაკლებად ლოგიკურია. სტრუქტურა ბუნდოვანია( მითითებულია სათაური, ავტორთა ჯგუფი,
რთულად გამოსაკვეთია თემის შესავალი, ძირითადი ნაწილი და დასკვნა.არასრულყოფილადაა
მითითებული გამოყენებული წყაროები).)
·
მოყვანილია მის მიერ
სხვა წყაროებიდან მოძიებული მხოლოდ ერთი ან ორი არგუმენტი, მაგალითი.
|
·
შინაარსის თანამიმდევრულობა
მეტ-ნაკლებად ლოგიკური და გამოკვეთილია. ძირითადი სტრუქტურა დაცულია. მითითებულია
გამოყენებული წყაროები
·
მოყვანილია მის მიერ
სხვა წყაროებიდან მოძებნილი 2-ზე მეტი არგუმენტი; მაგალითი.
|
·
შინაარსის თანამიმდევრულობა
აბსოლუტურად ლოგიკური და გამოკვეთილია. სრულადაა დაცულია ძირითადი სტრუქტურა (შესავალი,
ძირითადი ნაწილი, დასკვნა...)მითითებულია
ყველა გამოყენებული წყაროები.
·
მოყვანილია მის მიერ
სხვა წყაროებიდან მოძებნილი 4-ზე მეტი არგუმენტი, მაგალითი.
|
პრეზენტაციის
დიზაინი
|
·
სლაიდებზე წარმოდგენილი
ტექსტი იმდენად დიდია, რომ აუდიტორია მას ვერ კითხულობს.
·
შრიფტის ფერი ემთხვევა
ან ძალიან ჰგავს დაფიქსირებულ ფონს, რის გამოც მისი წაკითხვა ძალიან ჭირს.
·
ტექსტში იკვეთება დიდი
რაოდენობით გრამატიკულ-სტილისტური შეცდომა.
·
სლაიდების რაოდენობა
არ აღემატება 5-6-ს
|
·
სლაიდები საკმაოდ გადატვირთულია
ტექსტით
·
სლაიდების 80%-ზე შრიფტის
წაკითხვა დაფიქსირებულ ფონზე ჭირს.
·
ფიქსირდება საკმაოდ
ბევრი გრამატიკულ-სტილისტური შეცდომა
·
სლაიდების რაოდენობა
არ აღემატება 7-8-ს
|
·
სლაიდები ოდნავ გადატვირთულია
ტექსტით.
·
ზოგჯერ შრიფტი ცუდად
იკითხება დაფიქსირებულ ფონზე.
·
ფიქსირდება ერთი-ორი
გრამატიკულ-სტილისტური შეცდომა
·
სლაიდების რაოდენობა
არ აღემატება 8-9-ს
|
·
სლაიდები არ არის გადატვირთული
ტექსტით, გამოყენებულია ასევე სქემები, დიაგრამები ან სხვა გრაფ. გამოსახულებები
·
არჩეული შრიფტის ფერი
და ფონი კარგადა შერჩეული, მკაფიოა. პრეზენტაციაში გამოყენებულია სლაიდების გადასვლის
ეფექტები.
·
გრამატიკულ-სტილისტური
შეცდომები სლაიდებზე არ ფიქსირდება
·
სლაიდების რაოდენობა
10 ან მეტია
|
დროის რეგლამენტი
|
პრეზენტაცია
ზედმეტად მოკლე, ან ზედმეტად გრძელია და შესაბამისად დროის რეგლამენტი სრულებით დარღვეულია.
|
პრეზენტაციისთვის
განკუთვნილი დრო 5 წუთით სცილდება რეგლამენტით
გათვალისწინებულ დროის ლიმიტს.
|
პრეზენტატორების
ჯგუფი 2 წუთით აჭარბებს ან ოდნავ უფრო ადრე
ასრულებს თავის პრეზენტაციის წარდგენას, ვიდრე ეს რეგლამენტითაა გათვალისწინებული
|
პრეზენტატორების
ჯგუფი მაქსიმალური სიზუსტით იცავს მისთვის განკუთვნილ დროის ლიმიტს.
|
პასუხები აუდიტორიის
კითხვებზე
|
უჭირს
პასუხის გაცემა
|
პასუხები
არაა ამომწურავი ან ბუნდოვანია
|
პასუხობს
თითქმის ყველა შეკითხვას
|
ამომწურავად
პასუხობს თითქმის ყველა შეკითხვას
|
კითხვები სხვა
ჯგუფებს
|
კითხვებს
არ სვამს
|
მის
მიერ დასმული კითხვები გაუგებარი და გაუმართავია
|
გამართულ
კითხვას უსვამს(ან მზადაა დაუსვას) რამდენიმე ჯგუფს
|
გამართულ
კითხვას უსვამს(ან მზადაა დაუსვას) ყველა ჯგუფს
|
დამაზუსტებელი
პასუხები
|
არ
აქტიურობს
|
ცდილობს
გასცეს ან შეავსოს სხვა ჯგუფის მიერ არასრულყოფილად გაცემული პასუხი
|
პასუხობს
ან აზუსტებს პასუხებს სხვა ჯგუფებისთვის დასმულ შეკითხვებს(თითქმის ყოველთვის)
|
პასუხობს
ან აზუსტებს პასუხებს სხვა ჯგუფებისთვის დასმულ შეკითხვებს( ყოველთვის)
|
No comments:
Post a Comment